Правила повернення та обміну товару |
Як повернути гроші за товар або обміняти його?
Згідно чинного законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:
- З моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.
- Товар не використовувався.
- Збережений товарний вид і упаковка.
- Присутні фабричні пломби і ярлики.
- У наявність є платіжні документи, видані разом з проданим товаром.
Повернення товару можна здійснити в точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги надсилання оплачує Покупець (більш детальну інформацію Ви отримаєте в телефонному режимі).
Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду повернутого товару, наявності всіх деталей і справності механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності.
Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше, ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару.
Повернення товару, який несправний з вини виробника
Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за таких умов:
- Товар не використовувався. Збережені всі захисні плівки, документи, упаковка.
- Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.
Після укладення нашим сервісним центром про стан повернутого товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей і справності (не справності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.
Коли буде відмовлено в поверненні?
Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або повернення грошей за товар, якщо:
- Від дати покупки пройшло більше ніж 14 днів.
- Ви не є зареєстрованим користувачем нашого інтернет-магазину.
- Товар, який був у використанні.
- Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка, зарядні елементи і т.д.
- При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення в воду, механічний вплив і т.д.).
Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому як ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такий збиток може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.
Інтернет-магазин actionfan.com.ua не несе відповідальність за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.
Враховуйте це при оформленні замовлення в віддалені регіони.
Правила повернення та обміну товару під замовлення |
Придбання товару під замовлення має на увазі що покупець обізнаний про ризики які можуть статися під час доставки товару, а саме:
- затримка доставки товару до 60 днів;
- ушкодження роздрібної упаковки;
- втрата товарного вигляду;
- доставка товару з неповною комплектацією (халатність постачальника-виробника);
- деформація елементів товару;
- поломка, ушкодження виробів;
- втрата або скасування замовлення з якихось причин.
Всі ці випадки не постійні і трапляються рідко, але мають місце відбуватися. Ми є лояльними до покупця і робимо все можливе щоб уникнути подібних ситуацій.
Врегулювання подібних проблем відбувається індивідуально з кожним замовленням шляхом вирішення ситуації з постачальником і відшкодування втрат в грошовому еквіваленті покупцеві.
Повернення товару та повернення повної вартості товару під замовлення повністю виключений !!!
В яких випадках покупцеві повертається передоплата за товар під замовлення
- Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині у вас є 2 дні на те щоб скасувати замовлення і повернути внесену передоплату;
- Замовлення скасоване або по закінченню 2х місяців не було доставлено покупцеві;
- Постачальник відправив товар який повністю не відповідає опису.
В яких випадках покупцеві НЕ повертається передоплата за товар під замовлення
- Якщо після оформлення замовлення і внесення передоплати, в момент доставки товару ви вирішуєте що з якоїсь бо причини вам не потрібен замовлений вами товар, передоплата не повертається так як є витратами на транспортування і обслуговування замовлення.
- У разі повернення товару привезеного під замовлення передоплата не повертається так як є витратами на транспортування і обслуговування замовлення.
Часткове повернення коштів за товар під замовлення можливе у випадках
- ушкодження роздрібної упаковки
- втрата товарного вигляду
- доставка товару з неповною комплектацією (халатність постачальника-виробника);
- деформація елементів товару;
- поломка, ушкодження виробів;
Що є дефектом і може бути приводом до суперечки щодо повернення коштів при купівлі товару під замовлення
- сильно пошкоджена роздрібна упаковка;
- заводський брак;
- глибокі подряпини, вм'ятини які не підлягають відновленню;
- серйозні похибки в фарбуванні які сильно псують зовнішній вигляд виробу;
- сильні деформації які не підлягають відновленню;
- відсутність деталей в комплектації;
- поломка деталей виробу які не підлягають відновленню.
Що НЕ є дефектом і не може бути приводом до суперечки щодо повернення коштів при купівлі товару під замовлення
- часткова деформація роздрібної коробки;
- дрібні подряпини на виробі;
- дрібні похибки в фарбуванні виробів;
- деформація дрібних елементів вироби.
Всі моменти які не описані в даній інструкції обговорюються і вирішуються індивідуально з покупцем!
Кошти повертаються покупцеві на наданий їм рахунок протягом 5-ти робочих днів з моменту врегулювання спору по поверненню коштів обома сторонами.