Правила повернення та обміну товару

Як повернути гроші за товар або обміняти його?

Згідно чинного законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:

  • З моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.
  • Товар не використовувався.
  • Збережений товарний вид і упаковка.
  • Присутні фабричні пломби і ярлики.
  • У наявність є платіжні документи, видані разом з проданим товаром.

Повернення товару можна здійснити в точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги надсилання оплачує Покупець (більш детальну інформацію Ви отримаєте в телефонному режимі).

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду повернутого товару, наявності всіх деталей і справності механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності.

Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше, ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника

Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за таких умов:

  • Товар не використовувався. Збережені всі захисні плівки, документи, упаковка.
  • Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.

Після укладення нашим сервісним центром про стан повернутого товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей і справності (не справності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.

Коли буде відмовлено в поверненні?

Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або повернення грошей за товар, якщо:

  • Від дати покупки пройшло більше ніж 14 днів.
  • Ви не є зареєстрованим користувачем нашого інтернет-магазину.
  • Товар, який був у використанні.
  • Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка, зарядні елементи і т.д.
  • При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення в воду, механічний вплив і т.д.).

Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому як ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такий збиток може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин actionfan.com.ua не несе відповідальність за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.

Враховуйте це при оформленні замовлення в віддалені регіони.

Правила повернення та обміну товару під замовлення

Придбання товару під замовлення має на увазі що покупець обізнаний про ризики які можуть статися під час доставки товару, а саме:

  • затримка доставки товару до 60 днів;
  • ушкодження роздрібної упаковки;
  • втрата товарного вигляду;
  • доставка товару з неповною комплектацією (халатність постачальника-виробника);
  • деформація елементів товару;
  • поломка, ушкодження виробів;
  • втрата або скасування замовлення з якихось причин.

Всі ці випадки не постійні і трапляються рідко, але мають місце відбуватися. Ми є лояльними до покупця і робимо все можливе щоб уникнути подібних ситуацій.

Врегулювання подібних проблем відбувається індивідуально з кожним замовленням шляхом вирішення ситуації з постачальником і відшкодування втрат в грошовому еквіваленті покупцеві.

Повернення товару та повернення повної вартості товару під замовлення повністю виключений !!!

В яких випадках покупцеві повертається передоплата за товар під замовлення

  • Після оформлення замовлення в нашому інтернет-магазині у вас є 2 дні на те щоб скасувати замовлення і повернути внесену передоплату;
  • Замовлення скасоване або по закінченню 2х місяців не було доставлено покупцеві;
  • Постачальник відправив товар який повністю не відповідає опису.

В яких випадках покупцеві НЕ повертається передоплата за товар під замовлення

  • Якщо після оформлення замовлення і внесення передоплати, в момент доставки товару ви вирішуєте що з якоїсь бо причини вам не потрібен замовлений вами товар, передоплата не повертається так як є витратами на транспортування і обслуговування замовлення.
  • У разі повернення товару привезеного під замовлення передоплата не повертається так як є витратами на транспортування і обслуговування замовлення.

Часткове повернення коштів за товар під замовлення можливе у випадках

  • ушкодження роздрібної упаковки
  • втрата товарного вигляду
  • доставка товару з неповною комплектацією (халатність постачальника-виробника);
  • деформація елементів товару;
  • поломка, ушкодження виробів;

Що є дефектом і може бути приводом до суперечки щодо повернення коштів при купівлі товару під замовлення

  • сильно пошкоджена роздрібна упаковка;
  • заводський брак;
  • глибокі подряпини, вм'ятини які не підлягають відновленню;
  • серйозні похибки в фарбуванні які сильно псують зовнішній вигляд виробу;
  • сильні деформації які не підлягають відновленню;
  • відсутність деталей в комплектації;
  • поломка деталей виробу які не підлягають відновленню.

Що НЕ є дефектом і не може бути приводом до суперечки щодо повернення коштів при купівлі товару під замовлення

  • часткова деформація роздрібної коробки;
  • дрібні подряпини на виробі;
  • дрібні похибки в фарбуванні виробів;
  • деформація дрібних елементів вироби.

Всі моменти які не описані в даній інструкції обговорюються і вирішуються індивідуально з покупцем!

Кошти повертаються покупцеві на наданий їм рахунок протягом 5-ти робочих днів з моменту врегулювання спору по поверненню коштів обома сторонами.