Правила повернення та обміну товару
Як повернути гроші за товар або обміняти його?
Згідно чинного законодавства України Ви можете повернути товар, придбаний в інтернет-магазині, якщо виконуються наступні вимоги:

  • З моменту придбання товару пройшло не більше 14 днів.
  • Товар не використовувався.
  • Збережений товарний вид і упаковка.
  • Присутні фабричні пломби і ярлики.
  • У наявність є платіжні документи, видані разом з проданим товаром.

Повернення товару можна здійснити в точках видачі товару, а також за допомогою перевізника. При поверненні товару послуги надсилання оплачує Покупець (більш детальну інформацію Ви отримаєте в телефонному режимі).

Після отримання висновку нашого сервісного центру про стан товарного вигляду повернутого товару, наявності всіх деталей і справності механізмів, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності.

Гроші, сплачені за придбаний товар, повертаються не пізніше, ніж протягом 7 днів з моменту підтвердження сервісним центром про прийняття товару.

Повернення товару, який несправний з вини виробника
Ви можете обміняти у нас бракований товар на новий, за таких умов:

  • Товар не використовувався. Збережені всі захисні плівки, документи, упаковка.
  • Ви звернулися до нас не пізніше 14 днів з моменту придбання.

Після укладення нашим сервісним центром про стан повернутого товару, його товарного вигляду, наявності всіх деталей і справності (не справності) механізмів, виконання всіх гарантійних умов експлуатації, ми повернемо Вам повну вартість товару, якщо аналогічного для обміну немає в наявності. Максимальний термін такої перевірки становить 14 днів.

Коли буде відмовлено в поверненні?
Інтернет-магазин змушений відмовити в заміні товару на новий або повернення грошей за товар, якщо:

  • Від дати покупки пройшло більше ніж 14 днів.
  • Ви не є зареєстрованим користувачем нашого інтернет-магазину.
  • Товар, який був у використанні.
  • Комплектація товару неповна, відсутні деталі, оригінальна упаковка, зарядні елементи і т.д.
  • При обстеженні товару помітні ознаки стороннього втручання (ремонт, спроба розкриття та інше) або порушені інші умови гарантійного обслуговування товару (занурення в воду, механічний вплив і т.д.).

Щоб уникнути пошкодження при транспортуванні замовлення ретельно перевіряйте товар при отриманні, тому як ми відправляємо Вам його в належному вигляді. Такий збиток може відшкодувати тільки компанія-перевізник, але не наш магазин.

Інтернет-магазин actionfan.com.ua не несе відповідальність за затримки доставки товарів, пов'язані безпосередньо з роботою перевізників.

Враховуйте це при оформленні замовлення в віддалені регіони.